Klacht en TuchtUw osteopaat hoort het uiteraard graag als u niet tevreden bent. Helaas kan het ook voorkomen dat uw behandeling te wensen over laat. Dan is het zowel voor uzelf als voor uw osteopaat preetig om dit met elkaar te bespreken en tot een oplossing te komen. | |
Bespreekt u eventuele klachten altijd zo open mogelijk met uw osteopaat. Alleen wanneer u uw klachten kenbaar maakt kan uw osteopaat hierop inspelen. In verreweg de meeste gevallen leidt een goed gesprek tot een bevredigende oplossing.
In deze brochure lees u hoe u een klacht kenbaar kunt maken en wat uw osteopaat met uw klacht doet. De volledige klachtneregeling is beschreven in een reglement, deze vindt u op de website van het NRO, www.osteopathie-nro.nl | De klachtenfunctionaris |
Hier vindt u het Reglement Klachtenfunctionaris Osteopathie terug. Hier vindt u de brochure terug van de Geschillencommissie Osteopathie. Hier vindt u het Reglement Geschillencommissie Osteopathie terug.
|